Kleding vergelijkingssites

Maak een goede prijsvergelijk kleding site

De beste vergelijkende kleding sites om de verkoop van e-commerce te verbeteren

 

Shopping-engines voor vergelijking (CSE’s) bieden webwinkeliers de mogelijkheid om nieuwe klanten aan te trekken, hun omzet te verhogen en het tegen de concurrentie opnemen.

Dit is een belangrijke gids die uitlegt wat zoekmachines voor vergelijkingstoepassingen zijn, u de 10 beste vertelt en u laat zien hoe u uw producten op de lijst kunt zetten.

Wilt u uw eerste online verkoop doen? Deze uitgebreide gids leert u alles wat u moet weten over het verkrijgen van die eerste verkoop voor uw bedrijf.

Wat zijn kleding vergelijkingssites?

Shop engines voor vergelijkingen verzamelen productinformatie, inclusief prijzen, van deelnemende detailhandelaren en geven die collectieve informatie vervolgens weer op een enkele resultatenpagina als reactie op de zoekopdracht van een klant. Op deze manier kunnen kopers de prijs, verzendopties en service van elke verkoper op één pagina vergelijken en de verkoper kiezen die de beste algemene waarde biedt.

Voorbeeld: Laten we zeggen dat ik een paar schoenen wil kopen en wil zien wat mijn opties zijn. Ik ga naar Google Shopping (een van de meest populaire CSE’s in de buurt) en voer een zoekopdracht uit.

Wat zijn kleding vergelijkers?

Voor e-commerce-handelaars zijn zoekmachines voor vergelijkingsdoeleinden een kans om uw producten voor zeer geïnteresseerde kopers te plaatsen. Dit zijn geen mensen die een virtuele etalage bekijken als een etaleur in het winkelcentrum, maar CSE-gebruikers hebben meestal al de beslissing genomen om te kopen en zijn gewoon op zoek naar de beste deal.

1. Kledingafterpay.nl

 

Bij Kleding Afterpay kun je vergelijken van kleding gemakkelijk uitvoeren. Maar ze hebben een bepaald niche uitgezocht om zich in te specialiseren. Zo kun je er alleen terecht om je kleding met Afterpay te kopen. Ben jij dus een fashion store die deze betaalmethode aanbiedt, dan kun je er ook op komen te staan.

2. Nextag

Nextag is sinds 1999 in gebruik en heeft maar liefst 30 miljoen bezoekers per maand. Nextag is altijd een toppresteerder voor verkeer en conversies in de kwartaalevaluatie van CPC Strategy van toonaangevende CSE’s. U kunt producten, evenementtickets, onroerend goed en zelfs reisboekingen vermelden.

3. PriceGrabber

Naast het presenteren van producten op zijn site, heeft PriceGrabber een marktonderzoekstool, Market Report, waarmee retailers de koop- en productprijsontwikkelingen van consumenten kunnen volgen. Wanneer u uw producten op PriceGrabber vermeldt, wordt u ook vermeld op Yahoo Shopping wat een leuke toegevoegde bonus is.

4. Shopping.com

Shopping.com maakt deel uit van de familiebedrijven van eBay en is een geweldig kanaal voor verkopers om hun producten voor kopers in perspectief te plaatsen. Shopping.com werkt ook samen met The Find, een andere CSE in deze lijst.

5. Shopzilla

Met ongeveer 40 miljoen bezoekers per maand en een stamboom die teruggaat tot 1996, is Shopzilla een van de beste keuzes voor webwinkeliers die op zoek zijn naar extra omzet. Deze vergelijkende winkelmachine heeft een indrukwekkende lijst van meer dan 100 miljoen producten.

6. Become

Become is een nieuwe leider in de CSE-ruimte, waardoor spaarzame shoppers prijzen kunnen vergelijken, productbeoordelingen kunnen lezen of schrijven en eenvoudig kunnen zoeken naar de best mogelijke online shoppingdeals.

7. Bing Shopping (gratis)

Bing Shopping biedt gratis productvermeldingen die direct op de Bing-pagina’s met zoekresultaten verschijnen. Bing Shopping heeft veel lof gekregen voor de consument om uitstekend werk te leveren door consumentvriendelijke resultaten te leveren. De service accepteert geen nieuwe verkopersfeeds tijdens drukbezochte winkelseizoenen, dus begin in Bing in 2013 vroeg.

8. Pronto

Met ongeveer 70 miljoen productvermeldingen die maandelijks in verschillende detailhandelbranches en miljoenen bezoekers zijn verzameld, verdient Pronto zeker aandacht voor de CSE-campagnes van de detailhandelaar in 2013.

9. The Find (gratis)

Naast het weergeven van product- en prijsvergelijkingen, kan The Find klanten helpen nieuwe producten te ontdekken met gepersonaliseerde resultaten.

10. Amazon-productadvertenties

Amazon is technisch gezien geen vergelijkbare zoekmachine, maar ze werken op dezelfde manier. Wanneer u zich registreert voor productadvertenties, kunt u uw producten handmatig of via FTP uploaden. Amazon maakt vervolgens advertenties voor uw producten met behulp van de informatie in uw productbestand. Wanneer u uw budget instelt, worden uw advertenties live weergegeven en betaalt u per klik.

De kosten van het vergelijken van kleding

Hoewel sommige van de CSE’s gratis zijn, zullen de meeste gebruikers u kosten in rekening brengen per klik of per actie. Met pay-per-click betalen verkopers een vast bedrag of bieden ze elke keer dat een potentiële klant op de link van die verkoper klikt.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *